Om du har mobilnummer på kontaktene dine anbefaler vi at du bruker SMS for å gi kampanjen din et ekstra løft. Spesielt når noe haster, når du trenger å minne folk på noe viktig, eller når du vil få mest mulig ut av kampanjen. Brukes sjeldnere enn e-post, men med stor effekt når den treffer.
🎄Juletilbud på SMS i desember: Alle som legger til sms-abonnement i desember får 500 gratis SMS.
Gå til E-postlister - trykk deg inn på e-poslisten din - gå til Kontakter - Behandle kontakter og filtrer på SMS status til høyre - Påmeldt. Se nederst på kontaktlisten hvor mange du har.


Kopier og lim inn instruksen nedenfor i KI.
Se på publiseringsplanen vi nettopp ble enige om. Foreslå hvor det kan passe å sende SMS som et ekstra dytt og supplement til nyhetsbrevene– kun der det gir reell verdi, som kampanjestart, viktige påminnelser, praktisk informasjon, siste frist eller som en ekstra fordel/bonus for SMS-abonnenter.
SMS er en påtrengende kanal, bør brukes med omhu og sjeldnere enn nyhetsbrev. Eksempelvis om du har et nyhetsbrev i uken ila en måned, anbefaler vi kun én sms for denne måneden, det kan til og med sendes sjeldnere, feks 4x i året.
Fortell for hvert forslag om SMS-en bør være en påminnelse til et eksisterende nyhetsbrev eller en enkeltstående SMS. Lag SMS-tekst på maks 160 tegn (uten emoji) for enkeltstående SMSer. Ikke lag SMS-tekst for påminnelses-SMSer, da dette genereres i Mailmojo.